Baklavanida Ya bnim normalde hiç gecikmez hep o gün olurum. Hamile değilim eminim Ama adet belirtim de yok belim ağrır normalde öncesinde
bebeklerrr Baklavanida kullandığınız ilaç antibiyotik vs var sa da olabiliyor ben genelde stresten üzüntüden bir iki gün erken olurum ama.
Sedas00 Benimde hep düzenliydi en fazla 2 gün gecikirdi ama geçen ay 15 gün gecikti emin olmama rağmen hamilelik testiyaptım negatif görünce rahatladı kafam ondan sonra oldum
Melisa_ Baklavanida rekor bende sanırım yarın 45 gün olucak bekliyorum ama olmadim test yaptım negatif niye öle oldu bende bilmiyorum açıkçası bu konuda yalnız değilim sanirim
hellokitty8 Baklavanida bugün 3. gün gecikme 3 gün önce test yaptım negatif ama hala olamadım kafayı yemek üzereyim az kaldı korkudan
MnkKrtl Baklavanida ben stres yaptığım zamanlarda hep geçikir yada üşüttüğümde yani kışın çıplak ayak falan gezdiğimdede genelde erken oluyo dengesiz 😂