edanisa benim ilk kızım 18 aylık olana kadar ne konustu nede yürüdü emekliyordu tutunup siraliyordu iş adım atmaya qelince hemen oturuyodu zamanın da bende çevre baskısı çok qördüm resmen psikolojim bozulmuştu 18aydan kısa bi süre sonra bianda kalkıp yürüdü we çenesi öyle bi açıldıki artık biz sus diye yalwarir olduk 🙃 diyeceqim şuki dışarıya karşı kulaklarınızı kapatın çünkü hiç bi şekilde memnun olmayan herseyden kusur arayan tek yaptıkları annelerin psikolojisini bozan topluluk..zamanı qelince yürür annesi hiç canını sıkma