hastane kendisi doğum raporunu bana verip SGK’ya ver dedi bende bunun için olduğunu bilmiyordum herhalde bebek kaydı için diye düşündüm eşimi gönderdim eşim söve söve gelmişti 300tl için beni gönderdin 300 den fazla yakıt yaktım dedi Ben de bilmiyordum ama 300 TL Yani degmiyor gerçekten😂