Bennededimki Merhaba hanımlar , kızım 13 aylık . Öğlen ve ikindi uykusu yapar toplam 2 veya 2 buçuk saat. Ama şu aralar ikindi uykusunu uyumak istemıyor. Akşam sızıp kalıyor. Tek uyku için erken değil mi ? Sadece öğlen uyuyor oda 45 dk.
Dondurmalikahve Bennededimki Neden erken olsun ki uyku konusu çocuğa bağlı şahsen şu ayda şu kadar uyumalı gibi tek düze şeyleri pek doğru bulmuyorum sanki anneleri şartlandirmis gibi oluyor. ☺️ Öğle uykusunun az olması da geçiş sürecinde olduğunu gösteriyor zamanla düzelir, bir de gece uykusunun saati azalırsa öğlen biraz daha fazla uyuyabilir
aysebb Bennededimki İkinciye direnmeler uyumak istememeler başlamıştı. Birde gece sık uyanmaya kalkınca geçirdim teke 15. ayına girince geçtik. İlk günler 45-60 uyudu tek öğlen uykusunu şimdi 1 saat 15 dk veya 1,5 saat uyuyor. Erken değil aslında çokta olabiliyor o aydada 13-14-15 aylar ideal bebeğe göre değişiyor. Denersiniz baktınız gece sıkıntı yaşadınız yine 2 ye dönersiniz
Nisakrkmz Bennededimki çocuktan çocuğa değişiyor mesela yeğenim 1 yaşında tek uyku hatta hiç uyumak istemiyordu ama oğlum 15 aylık genelde 2 uyku yapıyor sağlıklı olsunlarda tek uyku iki uyku fark etmiyor
babykoc Bennededimki benim kızımda uykuya geçiş süresi uzuyordu çok uğtaştırıyordu uyutmak için gece uykusu falanda çok geç saate kalıyordu 14. Ay civarıydı sanırım tek uykuya geçtiğinde
Adasmom_ Bennededimki yaşına girdiği gibi bıraktı iki uykuyu bu bir buçuk ay sürdü bir gün tek bir gün iki uyku oturana kadar uğraştık şuan tek uyku 2.5 saat uyur daha iyi oldu