Merve_meva Kızlar çok kapsamlı araştıma yapmadım sizlere danışmak istedim baston mi yoksa travel tür mu bebek arabası rahat olur? Bastonlarda çift yönlü kullanım yok diye anladım bebeğim 3 aylık hem şuan hem de 1-2 yaşında da tabi kullanmak isturom önerilerinz nelerdir??🤗🤗
Reckless Merve_meva hattrick baby bts 500 travel sistem kullanıyorum hafif bi araba alt sepeti oldukça geniş çok işime yarıyor çok memnunum Yine hattrick baby siesta baston aldık ama öbürünün rahatlığından vazgeçip kullanamadım 😀
AsliKa Canım selam ben ilk 6 ay doona kullandım. Hem bebek arabası hem oto koltuğu hem de ana kucağı oluyor. Daha uzun süre de kullanılabilir. 6 aydan sonra gb beli 4 modelini aldık. İki yönlü kolay katlanıp açılıyor. Tek elle kapatabiliyorsun. Diğer arabalara göre çok hafif. 3 kademeli yatışı var. Tam yatıyor. Hatta jokerde indirimde olmalı şu sıralar bildirim gelmişti bana. Memnunum. 👍👍 Linklerini ekledim buraya incelersin Doona https://youtu.be/JQPf9nWzA0k Gb https://youtu.be/8tyYOM7Wtq8