Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu bugün tam. Doğumdan sonra hiç gitmemiştim kontrole bugün gittim ve kan tahlili verdim crp yani enfeksiyon 19 çıktı. Tekrar gidip doktora gösterme imkanım olmadı. Acaba normal mi gitmesem tekrar bir sıkıntı olur mu bilen var mı?