Asyachngr Merhaba sol ensemde kulak mememin hizasında elime gelen nohut büyüklüğünde birşey vardı doktora gittim lenf bezi şişmesi dedi aylardır var bende bu fakat bu sabahtan beri o kısımda aşırı hassasiyet ve acıma var bu neden kaynaklanıyor olabilir 😔
Momasel Asyachngr çok geçmiş olsun canım benim erkek kardeşim suanda aynı problemi yaşıyor iki hafta hastane de yattı enfeksiyonu yüksek çıktı emar çektiler en son o bölgeden biyopsi alınacak doktor seni tatmin etmediyse başka doktora danış istersen
askbebegimmbenim Asyachngr bı doktora gidin biyopsiyi de iyi huylu bı lenf bezi mi kötü huylu mu diye kontrol etmek amaçlı yapiliyor canım
Asyachngr Momasel 10 gün önce falan crp 9 çıktı benimde ama herhangi bir antibiyotik vs vermedi mantar enfeksiyonu vardı Neden biyopsi yapıyorlar peki
Asyachngr askbebegimmbenim anladım teşekkür ederim bugün çok korkmaya başladım yalnız böyle biraz acısı olunca kötü kötü şeyler geldi aklıma hep 😞
askbebegimmbenim Asyachngr korkmayın doğumdan sonra annemde de ayni ensesinde ve boğazlarında çıkmıştı enfeksiyondan olmuş ama tabi doktorlar her ihtimale karşı biyopsi yapıyorlar çok şükür içiniz rahat olsun yinede baktırın