Kızlar merhaba. Bebeğim 1 ay öncesine kadar katı gıda dahil öğürmeden yiyordu çoğu şeyi. Yakın zamanda hastalık geçirdi diş vs derken katı gıda yemiyor:/ reddediyor resmen çıkarıyor ağzından hepsi çöp oluyo yani. Geçici bi dönem mi napacağımı şaşırdım. Çorba yoğurt vs böyle sıvı yiyor şuan. Simit patates eline veriyorum bi iki ısırıp bırakıyo. Var mı böyle olan bu aylarda? Cidden tamamen katı gıdayı reddedecek diye korkuyorum