Reglim 4 gün gecikti erken gebelij testi yaptık ikinci çizgi silik ama var çıktı sonra eczaneden normal kaset test aldım iki tane ikiside negatif çıktı. Eczacı günü geçtikten sonra erken gebelik testinin yanlış sonuç vereceğini söyledi. Kaset testin sonucu önemli?