lagerthaa 2 tane termosum var. Suyu kaynatıp birine kaynar şekilde birine soğutup koyuyorum. Biberonda ikisini birleştiriyorum. Sıcaklığına mamayı koymadan bileğimde deneyerek bakıyorum. Ilıklığı hissediyor insan zaten. Sonra mamayı ekliyoruz ve hazır 😊 Ben başlarda dereceyle 37 yapıyordum bileğimde denemeden ama kızım o sırada kriz geçirdiği için çokta mantıklı olmadığını anladım 😂