ozlemakar Merhaba 2 aylık oğlumda uzamış sarılık için idrar testinde reduktan madde pozitif çıktı diğer testler temiz böyle bisey çıkıp negatife dönen varmi acaba galaktozmi olabilir mi
newmo Ya benim bebeğim kilo alıyor emiyor bir sorunu yok sadece sarılıktan dolayı gitmiştik, siz ne yaptınız böyle bir durum olursa allah korusun ne gibi sorun olurmuş konuşabildiniz mi ?
ozlemakar Biz gittik canim test tekrarlandi negatif çıktı Dr 1 çıktığı için belli belirsiz olup olmadığı demisti negatif çıkmama ihtimali yüksek dedi ve negatif çıktı inşallah sizin de öyle olur
newmo ozlemakar bizim haftaya randevumuz peki pozitif olsaydı ne gibi bir sorun olurmuş bunu sordunuz mu ?
ozlemakar Test negatif olduğu için çok detaylı konuşmadık ama kendi doktorumuz katarakta yol açabileceğini söylemişti
newmo ozlemakar anladım teşekkürler bizimde doktorumuz bir şey çıkacağını sanmıyorum sarılıktan dolayıdır dedi ama şimdi bir doçente gideceğiz pazartesi bakalım o ne diyecek
brlmomy Benim bebeğimde doğuştan katarakt var ilk baktıkları şey redüktan madde oldu çünkü sebep olabiliyor ama bizim negatif çıktı şuan başka neden olup olmadığını araştırıyorlar
newmo ozlemakar doktorumuz test istedi 15 güne çıkacakmış bekliyoruz ama bebeğin çok aktif birşey çıkacağını sanmıyorum dedi bakalım