twobabymom_ açıkçası öyle hareketler olduysa bile ben fark etmemiş olabilirim, biraz da canımın derdine düşmüştüm çünkü. Sürecimi biraz daha açayım size, mesela acilde yatışım yapılacaktı, damar yolu açmaya götürdüler tekerlekli sandalye ile, orada beni ağlama tuttu yalnızım diye. Beni rahatlattılar, teselli ettiler. Sancı odasında beklerken doktor hep son ana kadar normal doğuma göre hareket etti ama en sonunda sezaryen için bile seçeneği o sundu benim tercihimle oldu. Doğuma gittim orada anestezi uzmanı ve asistanı geldi, uzman iğneyi öyle bir yaptı ki ben bekledim ki acısın ama yaptığını hiç fark etmedim bile. Anestezi asistanı ise doğum boyunca elimi sıkı sıkı tuttu ben korktuğum için. Ardından odaya alındım, kocaman yataklar, pırıl pırıl odalar. Her gün defalarca kez siliyorlar odaları. Tuvaleti tertemizdi. Temizlik görevlileri bile ayrı iyiydi, durumu olmayan anneler için oda oda gezip fazla malzemeniz var mı diye sorup durumu olmayan annelere veriyorlardı. Ardından bebeklerim erken doğduğu için yoğunbakıma alındı. O yoğun bakıma hiç kimse doktorun izni olmadan giremezdi, 3 tane kapıyı aşman lazımdı, güvenlik orada bekliyor başında. O yönden aşırı güven verdiler bana. Pandemi dönemiydi maalesef sadece iki kere görebildim. Her gün öğlen arayıp bilgi verdiler. Bizim sorularımızı cevapladılar. Ardından anne bebek uyum servisine geçeceksiniz orada bebeğinize siz bakacaksınız dediler.(Her sabah doktor vizite çıkıyor bütün bebekleri kontrol ediyor, gün içerisinde de hemşireler birkaç defa gelip kontroller ediyorlar o ünitede, aynı zamanda sütün varsa emziriyorsun, yoksa mama istediğini söylüyorsun, günde 8 defa mama dağıtımı yapmaya bir personel geliyor).Orası da güvenlikten geçilerek girilen bir üniteydi, hemşireleri bazen sert konuşurdu ama o sert konuşma aklımı başıma getirir benim dağılmamı engellerdi, hiç ummazdım mesela bebeklerim 2 kilo olmamışlardı henüz o yüzden taburcu olamazdık ama yapamıyorum yani hastane odasında istediğim gibi rahat hareket edemiyorum ellerim hep egzama olmuş dezenfekte ilacı kullanmaktan. Hemşire hanım doktora hocam ben kefilim, bu anne bakar çocuklarına dedi. Dünyaları bana verdi. O hemşirenin sözüyle doktor bey bizi taburcu etti. Taburcu olurken her şeyi söylüyorlar, neyi nasıl yapacağını, ne şekilde besleyeceğini, hangi randevulara gideceğini sana kağıt halinde veriyorlar. Epikriz raporunu veriyorlar. İşitme testini de yapıp postalıyorlar sonra 😄 bilmiyorum ben çok memnun kalmıştım, o hijyeni ve güvenliği çok mutlu etmişti beni. Ben şimdi İstanbul’da yaşıyorum, tekrar çocuk da düşünmüyorum ama çok samimi söylüyorum olur da hamile kalırsam gerçekten oraya giderim doğurmak için