helloloo Bebişko alerji oldu ya verdikten 1 saat sonra heryer kıpkırmızı başk mamaya geçicem inşallah onlara aplmaz öneri mama var mı hangisi iyi bebelac Aptamil başka Milupa vardı halam var mı bilmiyorum
sadecesenmelek helloloo ilk oğluma sma kullandım gayet güzel kilo aldırıyordu ama kabız da yapıyordu. Şuan bnde ikinci ogluma hipp kullanıyorum ama sorun yaşamadım bebeğin de sevmesi önemli tabi mamayı
mihrabal helloloo heryer vucuttada mı acaba? benim bebiş 3 aydır hip kullanıyorum yanaklarda kırmıxılık yüzde kırmızılık oluyor benek benek bazen daha fazla bazen hiç olmuyo alerjik mi acaba diyorum
busetoo helloloo hipp alerji nasıl anladınız kızarlıklar ne zamana kadar sürdü bizimde şuan öyle 9.gün bugün hala geçmedi kestim de hippi ama sırtı göbeği kolları kızarık kızarık hala
helloloo mihrabal alerjiktir takip edin hep mamadan sonra oluyorsa değiştirin benim kulakları kılımızı oldu sırtında boynunda kırmızı lekeler oldu iki saat içinde geçti
helloloo busetoo hemen anladım anında kızardı sonra ek gıdaya başladık süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı bebişin
sedef_koray busetoo merhaba bızımde bugün oldu neler yaptınız mama mı degıstırdınız yoksa süt alerjısı mı çıktı
sedef_koray helloloo merhaba bugün Hipp mama verdıkten sonra her yeri kızardı bebegımın mama degıstırcem sız hangısnı kullandınız ? Sadece mama mı yapmıştır yoksa süt alerjısı mıdr
deozge sedef_koray merhaba benim beneğiminde hipp verdikten sonra yanakları kızardı alerji diye düşünmemiştim kabızlık yaptığı için hippi değiştirdim golden goata geçtim o daha beter yaptı bebelac gold aldım o düzeltti belki fikir olur size
sedef_koray deozge sadece yanak mıydı tüm vücut muydu ? Ya mamadansa degıstırrım sorun olmazda süt alerjıs degıldır ıns ondan da korkuyorum . Mama baslıbasına sadece alerji yapar mı ? Degıstırdıkten sonra o kızarıklıklar gırtı mı peki yüzünde ki
deozge sedef_koray evet sadece yanakları oldu. Mama değiştirince bidaha yanakları kızarmadı çünkü alerji damlasıda verdim denemek için hipp içtiği sürece geçmiyordu