goktugunannesii_ 9 ay 1 günlük bebeğim iki gündür çok özür dileyerek söylüyorum kakasını yapamıyor. Anne sütü mama ve ek gıda olarak ilerliyor ve bugün zorlanmaya başladı ne yapmalıyım
minikkurttt goktugunannesii_ 1 2 tane kayısıyı bir bardak suda kaynatıp içirin yumuşayan kayısıları da yedirebilirsiniz çok işe yarıyor 😌
mutlukoala goktugunannesii_ niye özür diliyorsun canım doğal bi şey :) canlılığın şartı boşaltım. Neyse 10güne kadar normal. Kayısıyı çocuğunuzun sevdiği şekillerde verebilirsiniz
umutugba Ay şu bimde kayısılı yoğurt varya hemen yaptırıyor acilse ondan yoksa evde kayısı yapın yulardaki arkadaşın dediği gibi
goktugunannesii_ mutlukoala olsun ramazan ayındayız midesi kaldırmayacak anneler vardır diye teşekkür ederim