Merhabalar. Sezaryen doğum yapalı 3 ay oldu. Logusalıkta kanamam 40 günden fazla sürdü ama lekelenme şeklinde. Temizlendikten birkaç gün sonra adet oldum temizlendm aradan 1 hafta falan geçti tekrar adet oldum ve bu sefer 7 günden fazla sürdü. Doktorum normal duzensizlik olur dedi ama ben yine tereddütluyum. Sizde aynı sorunu yaşadınız mı? Bu arada emziriyorum.