asli2401 Merhaba kızlar benim bi sorum olacak benim bebeğim 2 gündür bazen uykusunda geriniyo devamlı değil ama gerinip bazı sesler çıkarıyo gazını alıp uyutuyorum gazı olduğunu sanmıyorum ama bilemedim bilgisi olan varmıı
Altayin_annesi asli2401 merhaba. Pek bir bilgim yok ama gazi ola bilir belkide. Neden gazi olmadigini dusunuyorsunuz? Basen benim oglumda gece hareketler yapiyor (ben uykuluboldugum icin gerinmemi ne yapiyor pek farkinda olmuyorum 🙈) kucagima alinca gaz cikariyor ve tekrar uyuyor.
Ygtek asli2401 ebe bana demişti ki gazı olmadan da böyle gerinebilir 3. Aya kadar. Rengi kırmızıya döner o an korkma büyüyor o şekilde dedi. Gerçekten de 3. Aydan sonra yapmadı
Esmacetin asli2401 pırtlatmaya çalısıyor olabilir alttan üstten atıyorda bağırsak gazıda oluyor yana doğru cekerdi gerinerek arada ayakları karnına bastırın belki atar gazı yüz üstü yatırın arada oda rahatlatıyor bazen
Balkupummm Bende burda bekleyim benim bebegimde ayni sekilde ozellikle uyurken gerine gerine kendini uyandiriyor cok fazla geriniyor 🤷
asli2401 Balkupummm sende demi aynı ya bu iki gündür başladı tuhaf sesler çıkarıyo geriniyo anlamadım birden ne oldu
asli2401 Altayin_annesi gaxı olmadığından eminim çünkü emince gazını alıyorum 3 kere gaz çıkarmadan bırakmam yatırıyorum geriniyo acayıp sesler çıkarıyo 1 saat sırtına vurdum ovaladım gazı yok bu iki gündür böyle anlamıyorum
Altayin_annesi asli2401 hmm o zaman bilemiyorum ki canim. 🤔 bu bebeklerinde turlu turlu huylari cikiyor ortaya 😓