Çocuğum 5 yaşında doğduğundan beri kabızlık yaşıyor kakası küçük parçacıklar halinde ve ara ara kanamasıda oluyor. 2-3 defa doktora götürdüm bana aynı şey dediler en son iç tarafında küçük et gibi şişlik gördüm götürdüm doktor baktı eliyle dedi elime bir şey değmedi çat ve ya hemoroid her neyse iki ihtimalde de kabız olmaamsına dikkat et. Dulcasoft verdi fitil verdi ama geçmiyor ne yapacağını bimiyorum akıl verin bana