Merhabalar bebeğim iki aylık kusma, mukuslu kaka Ve son olarak kaka da kırmızı nokta olduğu için inek sütü alerjisi dendi. Sadece anne sütü ile besleniyor. Bir ay diyete gireceğim. Fakat doktor aynı zamanda çocuk gastroenteroloji bölümüne gitmemi söyledi. Bir çok hastanede bu bölüm bulunmuyor. Devlette de bulmam çok zor. Bu durumu yaşayan ve bu bölüme gitmesi önerilen var mı? Çok gerekli mi bilemedim .