ezomira bebeğim 2.5 aydan beri çoklu besin alerjisi var, anne sütü alıyor sadece (alerjik mama yazıldı ama içmedi). Bende diyetteyim yumurta ve süt içeren hiç bişeyi yemiyorum. 1 aydır ilaç tedavisi ve prebiyotik tedavisi gördü kızım. Şuanda yeni geçti egzamalarj yavaşta diyet açıcaz.