tazemomyy Bebeğimin koluna kahve döküldü. 2. Dereceden yanık olmuş berbat haldeyiz. Pansuman yapıldı ama iz kalır mı süreç nasıl ilerliyor bilen yaşayan var mı
aura_meselesi_bu_sekerim tazemomyy DOMUZ YAGİ kesinlikle en organigini bulun Yegenimin yuzu yanmisti hic iz kalmadi. Araya tanidik falan koyun arastirin (edirne , tekirdag, kirklareli) taraflarinda cok var
kelebegiminannesiyim tazemomyy Kızımın üzerine de çay döküldü. 1. Derece yanık denildi ama maalesef karnında izi kaldı. Bilmem kaç ay iz kremi kullanmamıza rağmen geçmedi.
Deletedmom_289 tazemomyy geçmiş olsun canım benim çocuğumun da kolu yandı çay dökülüp şuan çok az izi kaldı
Alaucar tazemomyy mangalda yandı kızımın eli yanık ünitesinden krem verdiler 5 pansumandan sonra onu sürdük geçti ama yanık ünitesi doktoru ne derse onu yapın
tazemomyy Deletedmom_289 teşekkür ederim. Peki pansuman kaç gün kalıyor, kaç hafta sonra iyileşmeye başlıyor
Minnakordek Kontraktubeks krem var leke için o yaşına uyar mı bilmiyorum ama izi minimuma indirir birde kantaron yağı mutlaka sürün her gün
tazemomyy Alaucar teşekkür ederim bizim 2. Derece yanık, umarım biz de iz kalmadan halledebiliriz, teşekkür ederim
demirts tazemomyy tek çare domuz yağı. Haram falan olaylarına girmek istemiyorum ama allah her canlıyı bir şifa için yaratmış ben bu şekilde düşünüyorum.
arelim1905 tazemomyy çok önceden kendi göğüs kısmıma kaynayan su dökülmüştü bende domuz yağı ile geçirdim. Ama şimdi söz konusu bebiş olunca temin etseniz bile doktorunuza sorup kullanın bence. Çok geçmiş olsun 💐
frabia tazemomyy merhaba süreç nasıl geçti benim çocuğumun da dün yanık oluştu 2. Derece derisi soyuldu hep pansuman yapıldı. Şuan sizin bebiş nasıl acaba