Elvan1703 30 aylık 14.200 90 cm çıkdk buğün çok şaşrdm evde ölçünce 13.950 fln geliyor sizin bebeişler kaç kg kaç cm boyu az mı biraz sizce
Elvan1703 lidokain bize boyunuz kısa dedi anlamadm bende çok mu kısa neden bu kdr abrtıyor saglık ocagı anlmş degilim
Sermec27 Elvan1703 bence çok iyi benim oğlum 3 yaşında 13 kilo 91 cm di sizin fazla bile daha 3 yaş bile olmamış
Canyavrum SevimliHayaletCasper Allah’ım esirgesin 🤲annesi neler yedirdin neler içirdin önerilerinn varmı .süt / süt ürünleri ile arası nasıl
Lolik Elvan1703 sanırım ekimde götürdüm en son doktora, o zaman boyu yaşına göre uzun kilosu az demişti(boyuna göre az ) , kilo aynı şuan ama boy uzuyor . Sağlığı şükür yerinde o yüzden çok boy kilo takmıyorum ben
Mumsyyy Elvan1703 biz universitede alerji ve imminoloji takipliyiz. İmmunoloji doktoru endokrinoloji ye yönlendirdi. 27 sinde bakicak endokrinoloji bakalım ne dicek. Ama benim oğlumun alerjisi var dogdugundan beri çok kısıtlı beslendiği için böyle bence ama yinede araştırmak lazım tabi. Genetikte eşimin tarafi hep uzun. Ben 1.60 ama benim ailemde en kısa benim. Bilmiyorum bakalım hayırlısı artık
yavruaslanlar Elvan1703 26 aylık 15 kilo 93 cm influenzadan sonra iştah tamamiyle gitti yavrumun değerleri gayet normal annesi
Sermec27 Elvan1703 benim oğlum şu an 3 yaş 8 aylık 104 105 civarında sizin aylardayken daha kısaydık biz şu an oğlumun boyu ortalama gidiyor