7,5 aydır prima kullanıyoruz bir ara değiştirdik ama hemen yine primaya dönüş yaptık. Yaklaşık 15 gündür sızıyor kaka taşıyor. 9 kilo civarı oğlum 4 numara kullanıyoruz anlam veremiyorum 5 numaraya mi geçmek gerekiyor ? Ya da şimdiye kadar olmayan bu sorun şimdi neden olmaya başladı 😏 Fikrinize ihtiyacım var gözümden kaçan bişey olabilir bu taşma sızma konusunda. Birde külot bez düşünüyorum artık çünkü yarım saatte zorla bağlıyorum altını hiç bırakmıyor kullanışlı mı yoksa normal beze devam mi etmeliyim ?😊