iremaydmr Biraz fazla almışım hepsini de bugün yiyemeyiz yarında bir yere davetliyiz fazlasını buzluğa atabilirmiyim
talhamamy iremaydmr bn atıyorum sürekli sulanıyor ama yeniliyo gene de doğrayıp atıyorum buzu çözülmeden direk tavaya koyuyorum
Ar1 iremaydmr sanki kararır ve sulanır gibi ya atılmaz bence ama bilmiyorum fikir sadece pişirirseniz normal dolapta bir şey olmaz ama yumurtalı falan yersiniz
rana0234 Hiç atmadım bilgim yok üstte kalsın.Oyle durumlarda sote yapıyorum kalanı iki üç sonra pizza yapıyorum mesela.
forumgurmesi Mantarı suya sokmadan, soyup doğrayıp atabilirsiniz ben atıyorum bu şekilde çıkarıp direkt kullanıyorum kararma olmuyor.
Miracinannesi52 iremaydmr ben bir kere attım çok sulandı tadı gitti bence atma direk dolapta dursun çarşamba günü pişirirsin