sarmaliklahana derin0_ Bende merak ediyorum ya bu konuyu. Torpil mi işliyor yoksa belli dönemle rişe alım mı oluyor nasıl acaba 🙄😕
busrasya23 derin0_ canım her belediyenin farklıdır bir de belediyenin taşeron şirketleri var oralardan alım olur genelde ama hepsinin evrakı farklı
Asyaveannesi04 derin0_ ne gibi evrak? CV dolduruyorsunuz ona göre uygunsanız mülakata çağırılıyorsunuz. Sonrasında adli sicil kaydı, fotoğraf, üni diploması vs varsa toparlayıp getiriyorsunuz
MerveH_ derin0_ bende çok merak ediyorum bu konu iskur dan falan takip ediyorum ve ya bağlı bulunduğum ilin İnternet sayfasından bakıyorum ama tabi torpil var mı yok mu hiç jilmiyorum
derin0_ crybaby ben işe başlayacağım 20 gün sonra dediler girişte normal işe girer gıbı evrak hazırlayıp sonra hemen başlıyor muyuz
crybaby derin0_ evet ben Cuma evrakları verip pazartesi başlamıştım hemen şaşırmıştım hatta bu kadar hızlı olmasına