Biz de aynı durumdayız, tamam uyku aralıklarına göre uyutun diyorlar ama uyumayan çocuğa bir yöntem varsa lütfen söylesin birileri. 7-7.30 da kalkıyor normalde 10.30 gibi uyuması gerekiyor ama ilk uykuya 11.30 da anca geçiyor. Uzun bir uyku yapıyor 2-2.30 gibi uyanıyor sonra akşam 8 e kadar ayakta. Bir yarım saat daha uyusun diye düşünüp 5 gibi uyutsam diyorum ama nasıl direniyor. 8 aylık olduk tüm uyku düzenimiz mahfoldu