Benim bebeğim şuan 7 aylık ama oturmaya başlayana kadar hep kucak istedi . Şuan bile oturduğu halde kucak istiyor. Bağ kurmak için buna ihtiyacı var bence. 9 ay bizim bedenimizde var oldu. Bizi istemesi çok normal alıştırma sorlanırsın dediler ki zorlandım. Ama güvenli bin bağ kurması için onun gelişiminde olumlu olduğunu düşünüyorum anne ile temasının