Herkese selamlar biri 17 aylık ve diğeri 1,5 aylık 2 erkek bebegim var. Planlı bir gebelikti. 2sine yetemediğimi düşünüyorum onuda geçtim kendime bile vakit ayıramıyorum. Bu durumun geçici olduğunu biliyorum ama bu süreçte sizler neler yaptınız birde 17aylık bebek cok hareketli her yeri karıştırım diyor ve oda kapısından çıktığım an arkamdan ağlıyor,suan için istediğini yaptırma evresi başladımı çünkü o aglıyor dıye istediğini yapmak istemiyorum. Nasıl idare ettiniz suan ramazan diye annemdeyım bı hafta kaynanamda kaldım ama zorlanıyorum ,mental olarak cidden öneriye ihtiyacım var