Deletedmom814 biz de 3-4 ay arasında meme reddi yaşadık, o dönemde gece uykusuna geçerken mama vermeye başlamıştım şimdi biberonla mama içmek gece uyku öncesi rutini haline geldi, gündüzleri emmeye tekrar başladı kısa süreli de olsa, sütüm de fazlalaşırsa mamayı kesmem gerekir mi uyku düzeni bozulur mu fikriniz var mı acaba, bide geceleri uyandıkça emiyor, sabah uyanınca göğüsler boşalmıştır diye sabah da mama veriyorum ilk uykusundan önce, emsin diye kırk takla atanları gördükçe kendimi kolaya kaçmış gibi hissediyorum