Hanımlar merhaba, sorunum başlıktaki gibi 2 aylık bebeğim gündüz beslenip yatağına koyduğum an kendi kendine uyumasına rağmen akşam saat 22.00 dan sonra bi türlü dalamıyor, dalamadıkça daha çok yorulup huysuzlaşıyor gece 3-4 lere kadar ne yapıyorsak uyutamıyoruz artık psikolojim alt üst durumda😔buarada emzikle uyutuyorum genelde dalana kadar emzik ağzından düştüğü an uyanıyor, 2 aylık bebeğe uyku eğitimi verilebilir mi bu sorunu yaşayan yada tecrübesi olan annelerden fikir rica ediyorum🙏