Dilruba_1 Kızım 2,5 yaşında düştü saçının başlangıç kısmında küçük bir kesi gibi yara oldu..krem sürüp yara bandıyla kapatıyorum kapalı yara geç mi iyileşir yara bandı kullanmadan açık mı bırakmalıyım acaba? Böyle bir durum yaşayıp da iz kalan oldu mu 😔
Elika00 Dilruba_1 eğer yara açıklığı çok geniş değilse kapatmana gerek yok. Açık bırakabilirsin. Hava alması önemli. Merak etme derin bir yara değilse izi geçecektir
Dilruba_1 Elika00 1-2 gündür yara bandıyla kapattım eliyle kreme ellerse ya da yatarken vs krem bi yere değerse etkisini kaybeder mi acaba diye düşündüm de bugün bandı takmayayım o zaman .. Yara bir santim bile yok gibi açıkçası..inşallah tek düşüncem iz kalır mı korkusuydu derin değil ama böyle kesik gibi ince bir görüntüsü var 😔