alya3 sırtı socak olsun oda sıcaklığı en az 20 olsun odayı havalandırın ,nemlendirin ben ne yalan söyleyim nebulizatorum yokken bı çaydanlık suyı kaynatıyordum kaldığı odaya getiriyordum kapı pencereyi kapatın bu öksürüğe iyi gelecektir..7 ayli kolmasian rağmen ek gıdayı o günlerde bırakıp bolbol emzirdim. Ama bunları doktora gittikten sonra yaptım çünkü belirtiler dediğiniz gibiydi. Ve ilaçlarını çok olmasa da kullandım antiviral vermişti . Siz de zaman kaybetmeden gidin. Çok küçük daha çünkü. Ateşivar mı bilmiyorum ona göre davranın.