Bsmdg benim kızım şuan 26 aylık, hep çok yiyen grupta oldu ama 9 aylıkken anne sütü de varken hiç bu kadar yemedi. Yemeye zorlamayın, yeme alışkanlığı kazandırın. Yemekten keyif almasını sağlayın. Zorlarsanız maalesef yeme bozukluğuna yol açabilirsiniz. Bende yesin yemesin hergün çeşit çeşit omlet, pankek, krep yaptım. Kahvaltı ve öğle yemeğini hala ayrı pişiriyorum. Ara öğünlerde mutlaka yoğurt, kuru meyve, kuru yemiş, meyve, bazen kek, kurabiye veriyorum. Birde naçizane eline verirseniz kendisi daha çok yer, kendileri bişeyler yapmaktan daha çok keyif alıyorlar. Ekranlı yemek yeme olayını sağlıklı bulmuyorum. Hep birlikte sohbet ederek yemek yedik ve 9. ayda kendisi yemeye başladı, biz bu şekilde çok rahat ettik.