Merhaba kızlar oğlum 4 yaşında anaokuluna gidiyor sabahtan 16:30 kadar, neyse hala bezi bırakamadık. Geçen okuldan beni aradılar ve dediler ki çocuk ishal olmuş çok üstünü başını pisletmiş 3 öğretmen onu temizlemeyle uğraşıyormuş almaya gelmen gerek dedi, bende çalışıyorum bu şu an alma sebebi değil ki dedim hani sordum çocuğun ateşi varmı yok başka bi bişeyi ağrısı sızısı vs varmı yok dedim sonra dediler peki birdaha ishal yaparsa alırsınız tamam dedim. Hani bana deseki nebilim ağrısı vs var tabi alırım ama dediği şey temizlemeyle uğraşmak istemiyorlar gibisine. Neyse işte bunlar herhalde baya bozulmuş bana ne alakaysa gördüklerinde zoraki selam veriyorlar gibi böyle ilk surat yapıp sonrasında selam verirsin ya 😂 bi kaç kez oldu o günden sonra ve bu durum biraz rahatsız etti beni bu tarz bişey başına gelen varmı ne yapmalıyım bu durumda hani biraz da endeşilendim bana öyle tavır yapmalarına