Kızlar çölyaj hastası bir müdürümüz gelecek yemeğe menüm şöyle;
Mercimek çorbası unsuz
Fırında tavuk mantar patetes bezelye ev salçalı
Pirinç pilavı
Brokoli salatası
Yoğurtlu Van cacığı
Pancar salatası
Normal salata
Tatlı da ayva tatlısı
Bu hastalığı yaşayan varsa sizce menü nasıl? Salçasız yapamam tavuğu güzel olmaz sanırım yada başka fikir varsa söylerseniz sevinirim