06umay Kizlar dogum yapalı 4ay oldu ama hala agrilarım var doktora gittim ismosel olusmus regli olmadım daha 4 gundur adet olcakmıs gibi kıramplarım var ama
sengulkara 06umay ay bende de var ağrılar inşallah öyle birşey yoktur ya 3,5 ay oldu yanma batma sizi şeklinde el deyince bile acıyor. İstmoselin tedavisi ameliyattı herhalde sanki