eliiifogz ben ilk 2 ay emmediği halde hep kucağımda tuttum. Çok zordu. Uyumuyordu, ağlaya ağlaya uyurdu oda kucağımda. Hareket etsem uyanırdı. Babası gelene kadar kucağımda öyle beklerdik, uykusunu alsın yeter ki ağlamasın diye dayanırdım 😂 sonra bir anda bıraktı 🤦🏻♀️