Bebeğim 9 aylık bugün sağlık ocağında parmaktan kan alındı değeri düşük çıktı acaba ne yapmalıyım ebe pekmez ıspanak dedi ama yemiyor başka önerisi olan var mı ayrıca hangi kan ilacını kullanıyorsunuz?
Mama ile besleniyor oda etki ediyor mu diye üzüldüm emmedi çünkü çok çabaladım ama maalesef 😞şimdiden teşekkürler