Soracağım şey şu benim kızım 37. haftada 3300 doğdu ama 3. gün 2900 e düştü meme tutamadığı ve bende anlamadığım için. doktorumuz her ay aldığı kiloyu 2900 üzerinden hesaplıyor.
sizin başınıza geldi mi? mesela ilk ay 3900 olmuştu doktor 1 kilo almış iyi dedi.
şuan 3 ayını bitirdi 5600 bende mi 2900 üzerinden bakmalıyım olaya. çünkü arada 400 gr fark var az değil.