Uraz23 ben genelde evime temizliğe aldığım ablaya verdim durumları iyi değildi. Birde anneme gelen 3 aylık bebeği olan bı kadın vardı yatağı bile yokmuş bebeğin.annemde ona verelim biraz dedi. Beşik yürüteç kanguru elimde küçük 2 paket bez reflü yatağı bir sürü kıyafetler, banyo küvet seti ne varsa verdim. Kameralı aradılar gerçekten okadar mutlu olmuşlar sevinmisler.besigi kurmuşlar ihtiyaç sahibine gittiğini görmek insanı daha çok mutlu ediyor. Allah kabul etsin inşallah ihtiyacı olan birine gider. Çevrenizde muhakkak vardır 1 2 kişiye citlatin esnaf bakkal onlar bilir yada muhtar