Ahsensmom_ Merhaba kızım daha yeni 2 aylık oldu dünden beri burnunda hırıltı var temizledim ama geçmiyor ne yapmam lazım hasta mı acaba yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim…
nilsara Ahsensmom_ canım selam benim bebeğimde 2 ay 7 günlük 4-5 gündür benim bebekte hırıltı devam ediyor sürekli bende temizliyorum hatta doktorada gittik normal olduğunu her 2 saatte bi burnunu temizlemem gerektiğini söyledi birde ben serum fizyolojik verdikten sonra burnuna sırtını döndürüyorum pat pat yapıyorum sümükler iyice çıksın diye sonra da burun sümük çekme aparatıyla çekşyorum ama tamamen gitmiyor zaten tamamen gitmesi imkansızmış doktor öyle dedi sadece temizleme yapılıcak ve odası %50-55 nemli olması lazımmış
lavinikooo Ahsensmom_ benim bebek de burun hırıltılı inşllh düzelir ya bir de bir şey sorcm gaz sorunun devam ediyor mu sizin
mehtap7506 Ahsensmom_ canım benim de 2.5 aylık neredeyse doğduğundan beri burnu tık tık yapiyo. İki farklı dr. Sordum iki aya gelene kadar sağlık ocağı da ciğerlerini dinledi pediatristler de. Nisan Mayıs’a kadar geçmez dediler normal dediler. Zaten ciğerleri de dinledirler temizmiş. Kaloriferler kapana kadar böyle olurmuş. Bı de burunları daha küçücük olduğu için öyle olurmuş. Serum fizyolojik ve arada aspirasyon. Banyoda da ters çevirip su dokerken baya bı çıkıyor sümük.
mehtap7506 Ahsensmom_ ha bir de yüz üstü senin kontrolunde yatır uyumasa da öyle güzel nefes alıyor benimkisi.
nilsara Ahsensmom_ hiç belli olmuuor ben okadar temizlememe rağmen geçmedi henüz bakalım nezaman geçicek ama doktor normal olduğunu söylüyor eğer bebeğin ağzı açık uyuyorsa rahatsız demek miş doktorumuz öyle dedi sende öyle kontrol edebilirsin
mihrainciannesi nilsara benim bebegimde agzi acik uyuyor burnunuda devamli temizliyorum yine ayni doktorada gitmedik 🥹
nilsara mihrainciannesi ozaman nefesini kontrol edin bebeğinizin ağızdan alıyorsa tıkanıktır burnu ve ağızdan nefes alması bebek için sıkıntılı bi durum
mihrainciannesi nilsara burnundan aliyor nefesi ama hırıltılı şekilde , nefesi cok hizli kuvvetli alip veriyo .
nilsara mihrainciannesi muhtemelen burnunun bi tarafı açıktır bi tarafı tıkalıdır ama her 3 saatte bir emzirmeden de önce yani burnunu aç iyice çek sümükleri pat pat yapmayı unutma. Bu srada doktora gittin mi
cicianne79 lavinikooo benim bebekte 2 aylık bır burnunun eti şişmiş flaşla bakınca gordum horlama gıbı ses çıkıyordu temızledım fln sümük çıkmadı. Sesı hafif kısık reflüden mı bilmiyorum çok gazlı.
Sese Benim bebeğimde 25 günlük sanki balgam varda çıkaramıyor gibi hır hır sürekli. Defalarca ciğerini dinletttim temiz. Doktor zamanla geçeceğini, burun ve gırtlak yapısının henüz tam gelişmediğini ve bu yüzden nefes alırken ses çıkardığını söyledi :(
cicianne79 Sese nefes alamıyor mu ki Sadece horlama sesi geliyor o da pozisyonla değişir mesela kucağa alınca bşraz azaıyor dik pozisyonda