Kızlar öncelikle merhaba daha öncede post açmıştım ama hala düşünmeden edemiyorum bir anne olarak yardımınıza ihtiyacım var belki sorun bende belki de gerçekten böyle bir şey var bilmiyorum ilk dikkatimi çeken bebeğimin kahkaha atmaması oldu çok zorlarsam belki kahkaha ayar ya da atacaksa ellerini ağzına sokar gülmez oyuncaklarıyla oynarken seslensem 1 baksa 3 bakmaz.
3-4 aylıkken çektiğim videolarına bakıyorum çok güzel aguluyor konuşuyor benimle ama şu an öyle değil aaa eee ooo diyor bir iki gündür de dilini dışarı çıkarıp tükğrmeye başladı. Bebek gelişimini takip ettiğim uygulamalarda bu aylarda ba ba de de diye tekrarlayabilir diyor ama kızımda henüz bir şey yok.
Sürekli bi tırmalama hareketi var emerken gögsümü kollarımı hep sıkar tırmalar. Oynarken de halıyı koltugu vs. Benimle aynı dönemde olan anneler sizin bebeğiniz nasıl bunlar normal mi yardımcı olur musunuz. 1 aydır neredeyse kendimi yiyorum. Lütfen yardım edin şimdiden teşekkür ederim 🙏