arasbek Benimki memeden çıktığı an bağıra bağıra ağlıyor, sakinleşmiyor. İnşallah siz başarı olursunuz 🙏🏻 bebekler memeye kolay alışıyor, bırakması da çok güzel gerçekten. 30 40 dakikalık döngülerinizden sonra tekrar uykuya geçirmeye çalışın, zamanla kendinin de uyanmadığını göreceksiniz inşallah