gunduzanne Kızlar bu damladan kimsenin memnun kalmadığını okudum, OCEAN önermiş herkes. Memnun musunuz ocean dan ? Bide sağlık ocağındakiyle ne gibi problemler yaşadınız ?
Feslo gunduzanne biz hep ocean kullandık hala da devam ediyorum. d vitamini değeri yüksek çıktı yeterince. fısfıs gibi olduğu için kullanımı da çok rahat.
ful gunduzanne Ben de bunu çok araştırdım sağlık ocağının verdiğinde ayçiçek yağı bulunuyor diğerinde zeytinyağı bulunuyor farklı avantajları da var tabii ki ben de şu an soliday kullanıyorum ama sizin dediğinizden alacağım Bundan sonra ocean yani
arasssmommm gunduzanne en başta özel kullandım sonra sağlık ocagınınkini kullanmaya başladım ama hemen bıraktım iştahsızlık ve huzurduk hali yaptı takip ettim vermedim vermeyince geçiyordu şimdi tekrar vitagil aldım
gunduzanne arasssmommm en korktuğumda huzursuzluk olayı ya.. vermemekle iyi yapmışım sağlık ocağınınkini