Mom567 ben meyveleri önce cam rendede rendeliyorum sonra süzgece koyup bebise veriyorum , emzik gibi emiyor hepsini bitiriyor arada pütürlü kismida ağzına gidiyor .suyu kaldıysa rende de kaşıkla veriyorum. Çok hoşuna gidiyor bebeğimin. Havuca kadar o rende de rendeleyip süzgece koyup veriyorum