Amacım asla korkutmak değil sadece dikkatli ol diye söylüyorum. Doktorun kan tahlillerine bakmıyorsa bile sen kendin sağlık ocağına git ihmal etme. Arkadaşım özel hastane kontrolünde olmasına rağmen 6. aya kadar hiç tahlillerine bakmamışlar. Enfeksiyon değerinin yüksek olmasından dolayı erken doğum yaptı bebeği şuan küvezde hayırlı haberleri bekliyoruz. Bu olaydan sonra çevremde kim hamileyse bunu söyleyip dikkat etmelerini isteyecem. Doktor seçimini iyi yap 2 ay kontrol için uzun bir süre. Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin İnşallah 🤲🏻🥰