dertlikaval Selam annişler oğlum 18 aylık oyun alanına götürmek istiyorum ama sever mi sizce bir yerini sakatlar mı bilmiyorum daha küçük mü gebze de ya da darıcada bildiğiniz mekan varsa yazarsanız sevinirim iftardan sonra açık olan
prensesanesi01 dertlikaval kızım 20 aylıkken gitmiştik sadece top havuzunda oynamıştı biraz daha büyümesi lazım bence
dertlikaval birminnakannesi06 yaa peki böyle küçük oyun parkı olan restorant biliyor musunuz hiç ben de darıcadayım