esratr1 Kızlar terleyen bebeklerinizde idrarda azalma oluyor mu doktorum bana terliyorsa idrarı o yüzden azalmıştır dedi bebeğim ek gıdaya geçeli bez sayısı azaldı da bu durumu yaşayan var mı acaba aranızda ?
jap esratr1 evet yazın her bebek yaşar bunu. Vücuttaki sıvıyı ter yoluyla da attıkları için terlemenin arttığı dönemlerde idrar azalır
Whitewomen35 esratr1 terlediği için azalıyor olabilir sıvı alımını arttırabilirsiniz terledikçe daha çok sıvıya ihtiyaç duyacaktır
mutlukoala esratr1 6 aylık bebepim benim de böyke suya başlıycam yavaş yavaş. Bence artık susuyo çünkü bazen aç olmasa bile sütü cokur cokur içiyoo yüzden susadığınu düşünüyorum ek gıdadan dolayı