Merhaba ben bir ayakkabıyı çok beğendim ikinci el sitelerinde orijinal etiketli vs diye paylaşıyorlar yarı fiyatına ve fatura istediğimde atmıyorlar ithal diyorlar sadece bir tanesi fatura attı bana hong Kongtan mı ne almış ama hep ayakkabı satıyor böyle dedim her şeyiyle faturasıyla gönderecek misiniz dedim stopa bakayım dedi daha cevap yok güvenmeli miyim barkoda kadar her şeyi kopyalıyorlar bu fatura atanda veli bir tane orjinal alıp herkese aynı fatura atıp sahte mi satıyor diye düşündürdü sizin düşünceniz nedir var mı ben kesin anlarım diyen