YumukluSucurtaa hasibekar gayet güzel evlendigim zaman çocuğum için ormustum bende zor model ☺️ sürekli saymak gerek elinize sağlık
hasibekar YumukluSucurtaa evet bende çocuğum için ördüm aynen iki aydır bitirdim ve postunuza da denk geldim paylaşayım dedim teşekür ederim sizinde ellerinize saglık çok güzel şeyler yapıyorsunuz❤️
hasibekar pantenkelebek sabır isteyen birşey bende sıkıldım ama kafama koydum dedim bitecek bu ve bitti😂
YumukluSucurtaa hasibekar onun çok kötü anısı var bende ☺️ onu orerken çocuğumuzun olmuyacagini öğrenmiştim çocuğum için derken gelecekteki çocuğum için öruyodum ☺️6 ayda bitiremedim ağlaya ağlaya ormustum şimdi oğlum kullanıyor Teşekkür ederim 🌸
pantenkelebek hasibekar bende daha ilk parçadan bıraktım 😄😄😄😄 birde ipim battaniyeye uygun ip değildi elim sıkı gidiyordu baktım sert olacak bıraktım bende 😄😄😄