queen352 biz Banu İnce Demirpençeye gidiyoruz kendisinden baya memnunuz. Alsancakta kliniği biraz zamlandı muayene ücreti ama tavsiye ederim. Takip gereken bölümlere nefroloji ve alerji için 9 eylüle gidiyoruz bizde orda da hocalardan memnunuz çok şükür.